دسته‌بندی نشده

۵ تا از بهترین برنامه های تبدیل ارز در سفر

هنگام سفر به یک کشور دیگر، احتمالاً روی برنامه‌ریزی برای بازدید از مکان‌های دیدنی، محل اقامت و بودجه خود برای چیزهایی مانند غذا، سرگرمی و حمل و نقل تمرکز دارید.

بدیهی است که هر چیزی هزینه‌ای دارد، اگر نرخ تبدیل ارز کشور خود و کشور مقصدتان را ندانید، دچار مشکل خواهید شد.

به همین دلیل است که داشتن برنامه‌های تبدیل ارز روی گوشی هوشمندتان هنگام سفر توصیه می‌شود. اگر بتوانید سریعاً ارزها را به یکدیگر تبدیل کنید، می‌دانید که آیا چیزی خیلی گران است یا قیمت مناسبی دارد.

با نصب یک اپلیکیشن مناسب، می‌توانید به سرعت متوجه شوید که ارزش چیزی در واحد پولی شما چقدر است. پیش از این، باید به افراد دیگری متکی بوده و به آن‌ها اعتماد می‌کردید، اما اکنون می‌توانید برنامه‌هایی را روی تلفن همراه خود نصب کنید که به وضوح نشان می‌دهند که هزینه‌ها چقدر هستند.

در ادامه، ۵ برنامه کاربردی برای تبدیل ارز معرفی شده‌اند.

Xe Currency and Money Transfers

Xe Currency Converter  یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های این دسته است و مزایای زیادی دارد. این برنامه یک رابط بصری دارد که با استفاده از آن می توانید به سرعت ارزهای مختلف را مشاهده کرده و نرخ های متوسط ​​بازار را برای بیش از ۱۳۰ کشور دریافت کنید.

این برنامه به شما کمک می کند که هنگام سفر تصمیمات آگاهانه‌ای در مورد خریدهای بزرگتر خود بگیرید. همچنین به شما می گوید که وقتی از خانه دور هستید، هزینه ارسال پول بیشتر برای شما چقدر است.

این یک برنامه عالی برای دانشجویانی است که به خارج از کشور سفر می کنند، اما برای یک فرد فعال در حوزه تجارت که نیاز به ردیابی ارزها در سایر کشورها دارد هم بسیار مفید است. در این اپلیکیشن می‌توانید نمودارهایی را به صورت زنده مشاهده کرده و تغییرات ارز را در لحظه پیگیری کنید.

یکی از ویژگی های کلیدی هر مبدل ارزی، به خصوص هنگام سفر، امکان دسترسی به نرخ‌ها در حالت آفلاین است. در حالی که نمی‌توانید به صورت آفلاین نرخ دقیق را بررسی کنید، می‌توان تخمین نسبتاً دقیقی دریافت کرد که ممکن است برای تصمیم‌گیری در مورد انتقال یا خرید به شما کمک کند.

به هر حال، تلفن شما هنگام سفر در هر منطقه‌ای آنتن نمی‌دهد. بنابراین، بهتر است که یک مرجع سریع در جیب خود داشته باشید. توجه به این نکته مهم است که ویژگی‌های آفلاین فقط با خرید نسخه پریمیوم در این اپ در دسترس هستند.

Currency Converter Plus

Currency Converter Plus  به شما نرخ تبدیل در لحظه را از سراسر جهان ارائه می‌دهد. چه قصد سفر داشته باشید و یک راهنما برای هزینه‌های خود بخواهید یا تنها قصد نظارت بر نرخ ارز را داشته باشید، این برنامه دارای یک رابط کاربری آسان برای انجام این کار است.

از ویژگی های منحصر به فرد این اپلیکیشن، امکان ایجاد لیستی از کشورهایی بوده که به آنها سفر خواهید کرد. بنابراین می‌توانید به راحتی به ارز مربوطه در سفر خود دسترسی داشته باشید. همچنین، این امکان را دارید که ظاهر این برنامه را تغییر دهید. Currency Converter Plus دارای یک ماشین‌حساب است تا بتوانید محاسبات سریع انجام دهید.

لازم به ذکر است که این برنامه یک سرویس اشتراک دارد. در حالی که می توانید در ابتدا ویژگی‌های برنامه را به صورت رایگان مشاهده کنید، باید ۳.۹۹ دلار در ماه، ۱۴.۹۹ دلار در سال یا ۲۱.۹۹ دلار برای اشتراک مادام‌العمر پرداخت کنید.

Elk Currency Converter

با برنامه تبدیل ارز  Elk در دستگاه های آی‌او‌اس، می توانید به سرعت ارزهای مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید. این برنامه تشخیص می‌دهد که در حال حاضر در کدام کشور هستید، سپس ارز آن کشور را به‌ طور خودکار نمایش می‌دهد تا بتوانید به‌ سرعت قیمت چیزی را پیدا کنید.

در نسخه رایگان این اپلیکیشن، نمی‌توانید اعداد دقیقی وارد کنید و در عوض، محدوده‌ای از ۱۰ عدد را در واحد پولی به شما ارائه داده و مقادیر ارز دیگر را در مقایسه با ارز مورد نظرتان به شما نشان می‌دهد.

استفاده از این روش برای تخمین ارزش‌ها مناسب است، به ویژه زمانی که به سرعت به یک مرجع نیاز دارید. اما اگر قصد دارید که برای اهداف تجاری ارزها را نظارت کنید، این اپلیکیشن مناسب شما نخواهد بود.

Currency Converter Worldwide

هنگامی که در تعطیلات در کشور دیگری هستید، ممکن است که متوجه شدن قیمت‌ها بدون اطلاع از نرخ تبدیل ارز فعلی دشوار باشد. برنامه Currency Converter Worldwide با پشتیبانی از بیش از ۱۵۰ ارز جهانی و تبدیل ارز در لحظه در تلفن هوشمند شما، این کار را بسیار آسان‌تر می‌کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که هزینه را تایپ کنید، کشوری را که در حال حاضر در آن هستید را انتخاب کرده و فوراً میزان آن را به واحد پولی خود مشاهده خواهید کرد.  

نکته جالب در مورد این برنامه این است که می توانید در حالت آفلاین از نرخ تبدیل ارز مطلع شوید. اگرچه کاربرد آنلاین آن کاملاً دقیق نخواهد بود، اما تخمینی را ارائه می‌دهد که می‌تواند هنگام خرید در خارج از کشور به شما کمک کند.

همچنین می‌توانید ارزهای مورد نظر خود را به بالای برنامه سنجاق کنید تا هنگامی که به چند کشور سفر می‌کنید، هنگام عبور از مکان‌های مختلف، بتوانید تمام ارزهای محلی را در دسترس داشته باشید.

My Currency Converter & Rates

My Currency Converter & Rates، برنامه‌ای است که هنگام سفر به کشورهای مختلف، در تبدیل ارز به شما کمک می‌کند و همچنین دارای جدیدترین ارزهای دیجیتال برای دسترسی آسان است.

این اپلیکیشن بیش از ۱۵۰ ارز از سراسر جهان را پشتیبانی می‌کند، بنابراین می توانید به سرعت متوجه شوید که هزینه چیزی به واحد پولی کشور خود چقدر است و در تعطیلاتتان تصمیمات آگاهانه‌ای بگیرید.

همه نرخ‌های تبدیل ارز در این برنامه به ‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شوند. این اپلیکیشن کاملاً رایگان است. همچنین، به کمک آن می‌توانید نمودارهایی از چگونگی تغییر ارزش‌گذاری در چند روز، ماه و سال گذشته را مشاهده کنید.


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا