دسته‌بندی نشده

بهترین نقاط برای عطر زدن که باعث می شود ماندگاری عطر شما بیشتر شود

همه ما می خواهیم عطرمان ماندگاری بیشتری داشته باشد و تمام طول روز خوشبو بمانیم. یکی از رایج ترین و موثرترین راه ها برای دوام عطر استفاده از آن در نقاط کلیدی بدن است. درک درستی از بدنتان لازم است تا بتوانید هنر استفاده از عطر را فرا بگیرید. صرف نظر از نوع عطر یا اسپری بدن، با عطر زدن روی نقاط کلیدی بدنتان، احتمالاً ماندگاری بیشتر آن را حس می کنید. حالا بیایید این نقاط کلیدی را بشناسیم:

موها

بهترین نقاط برای عطر زدن

یکی از نقاطی که برای ماندگاری بیشتر می توانید عطر بزنید، موها هستند. عطر را در ۲۵ سانتی موها نگه دارید و اسپری کنید. وقتی عطر را روی موها بزنید، هر بار که موهایتان را تکان می دهید، بوی خوشایندی منتشر می شود!

پشت گوش ها

بهترین نقاط برای عطر زدن

پشت گوش ها و پشت گردن نقاط عالی برای عطر زدن هستند. این نواحی از تبخیر عطر جلوگیری می کنند. عطرتان را پشت گوش ها اسپری کنید تا بیش از یک روز دوام بیاورد.

نقاط نبض دار

بهترین نقاط برای عطر زدن

کارشناسان می گویند گرمای نقاط نبض دار باعث می شود عطر بهتر استشمام شود و زودتر اثر کند. پس عطر را روی نقاط نبض دار بزنید تا مدت زمان بیشتری بماند.

داخل آرنج ها

بهترین نقاط برای عطر زدن

داخل آرنج ها هم گرمایی تولید می کند که باعث انتشار عطر می شود. دفعه بعد که عطر می زنید، داخل آرنج ها را فراموش نکنید.

پشت زانوها

بهترین نقاط برای عطر زدن

پشت زانوها هم نقات عالی دیگری برای عطر زدن است. وقتی پاها را روی هم می اندازید یا راه می روید، بوی عطر بلند می شود. پس وقتی به مهمانی می روید، پشت زانوها را فراموش نکنید.

بهترین نقاط برای عطر زدن

عطرها معمولا روی پوست های چرب مدت بیشتری باقی می مانند. میزان تندی عطر و به همین ترتیب، نوت های آن هم در ماندگار آن تأثیرگذار است. یک عطر می تواند ۴ تا ۶ ساعت (یا حتی بیشتر) دوام آورد، اما این مسأله به میزان تندی عطر و میزان خشکی پوست شما، نوع آب و هوا و قطعا به نقطه ای که عطر زده اید بستگی دارد.


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا