دسته‌بندی نشده

چگونه ابروهای پرپشت تری داشته باشیم؟

ابروها عضو مهمی از صورت هستند که می‌توانند به تنهایی کل ظاهرتان را بهبود ببخشند. در حالی که برخی از افراد به‌طور طبیعی از ابروهای پرپشت و متمایزی بهره‌مند هستند، برخی دیگر آرزوی چنین ابروهایی را دارند و روش‌های زیادی را برای فرم دادن به ابروها امتحان می‌کنند.

روغن نارگیل یک ماده قوی اما کمترشناخته‌شده برای داشتن ابروهای پرپشت است. این مقاله را تا انتها بخوانید تا با فواید مختلف روغن نارگیل برای ابروهایتان بیشتر آشنا شوید. اما این نکته را از یاد نبرید که نباید انتظار نتایج فوری داشته باشید زیرا درمان‌های طبیعی برای حصول نتیجه به زمان نیاز دارند.

برای پرپشت شدن ابروهایتان از این ماده ساده و اعجاب انگیز استفاده کنید

در ابتدا بهتر است بدانید که روغن نارگیل حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب است. این‌ ترکیبات نه تنها برای پوست، بلکه برای مو نیز مفید هستند و درست مانند موهای سر، موهای ابرو نیز می‌تونند از فواید آن بهره ببرند.

برای پرپشت شدن ابروهایتان از این ماده ساده و اعجاب انگیز استفاده کنید

روغن نارگیل از ریزش موهای ابرو جلوگیری می‌کند

اگر احساس می‌کنید که ابروهایتان روز به روز در حال نازک‌تر شدن است به سراغ روغن نارگیل بروید. تحقیقات نشان داده که ماساژ روغن نارگیل می‌تواند ابروها را پرپشت کند.

کافی است روزانه بعد از حمام یا شستن صورت کمی روغن نارگیل به ابروهایتان بمالید.

برای پرپشت شدن ابروهایتان از این ماده ساده و اعجاب انگیز استفاده کنید

روغن نارگیل ابروها را ضخیم می‌کند

استفاده از روغن نارگیل موثرترین راه برای داشتن ابروهای پرپشت است. این کار نه تنها باعث رشد سریع‌تر موهای ابرو می‌شود، بلکه فرم ابرو را نیز بهبود می‌بخشد.

به این منظور، قبل از خواب مقداری روغن نارگیل روی ابروهای خود بمالید و بگذارید تا صبح همان‌جا بماند.

این ماده اعجاب‌انگیز همچنین دارای خواص ضدپیری است، درنتیجه می‌توانید چند قطره روغن نارگیل را با فشار بسیار کم دور چشم‌هایتان ماساژ دهید. این کار باعث نرمی پوست زیر چشم و کاهش سیاهی دور چشم می‌شود.

برای پرپشت شدن ابروهایتان از این ماده ساده و اعجاب انگیز استفاده کنید

روغن نارگیل بریدگی‌ و سوزش ناشی از بند زدن و اپیلاسیون را برطرف می‌کند

اگر هنگام بند زدن ابروها پوستتان به‌راحتی بریده می‌شود باید قبل از این کار صورتتان را به‌درستی پاک کنید. توصیه می‌شود که هرگز قبل از بند زدن از کرم یا مرطوب‌کننده استفاده نکنید زیرا پوستتان را مستعد بریدگی با نخ می‌کند. پوست خشک برای بند زدن صورت بهتر است زیرا نخ لیز نمی‌خورد و راحت‌تر به فرم دلخواهتان دست خواهید یافت.

با این حال اگر به هر دلیل روی صورتتان بریدگی ایجاد شد فوراً روی آن روغن نارگیل بمالید. از آن در فواصل منظم استفاده کنید تا روند بهبودی سریع‌تر انجام شود. روغن نارگیل پوستتان را مرطوب می‌کند و همچنین به عنوان یک فرمول ضدباکتری عمل می‌کند.

برای پرپشت شدن ابروهایتان از این ماده ساده و اعجاب انگیز استفاده کنید

روغن نارگیل پوست را برای مدت طولانی‌تری مرطوب نگه می‌دارد

روغن نارگیل بدون شک بهترین مرطوب‌کننده طبیعی است. سردی هوا باعث خشکی پوست می‌شود و به شوره ابرو و پوسته پوسته شدن پوست اطراف ابرو می‌انجامد. برای جلوگیری از این اتفاق می‌توانید روغن نارگیل را روی ابروهایتان بمالید و به زیبایی ظاهری و مرطوب نگه داشتن آن کمک کنید.


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا