حوادث

دستگیری قاتل ۲نفر در راه‌آهن و حکیمیه تهران

دستگیری قاتل ۲نفر در راه‌آهن و حکیمیه تهران

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عامل دو قتل طی کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در حاشیه دستگیری این فرد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: فردی روز گذشته نامادری و صاحب کار سابق خود را به قتل رساند. رسیدگی ویژه به این موضوع به محض دریافت خبر وقوع قتل، به دستور رئیس پلیس پایتخت به صورت ویژه در دستور کار تیم های اطلاعاتی و عملیاتی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته فرد قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت توسط عوامل پلیس پیشگیری دستگیر شد.

موقوفه‌ای با اشاره به اینکه قاتل فردی حدودا ۴۰ ساله است که به منظور عملی کردن نقشه خود در مهر ماه سال جاری اقدام به تهیه سلاح کمری با ۵۰ فشنگ جنگی از یکی از استان‌های شمالی کشور کرده بود، افزود: روز گذشته این فرد با توجه به مشکلات قبلی که با صاحبکار سابق خود داشت و اینکه بارها اقدام به تهدید او کرده بود با حضور در محل کار صاحبکار سابق خود در منطقه راه آهن با شلیک ۳ گلوله او را به قتل رساند و با سرعت از آنجا متواری و با مراجعه به منزل پدری در منطقه حکیمیه در اقدامی جنون آمیز نامادری خود که زنی حدودا ۶۰ ساله بود را نیز به قتل رساند و متواری شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه این فرد در حقیقت فردی خطرناک و مسلح  بود و امکان ارتکاب هر اقدام پیش بینی نشده دیگری از او وجود داشت، گفت: علی رغم اینکه هیچ سرنخ مشخصی از مخفیگاه این فرد در دسترس نبود، همکاران ما توانستند با پیگیری های اطلاعاتی دقیق این فرد را در منطقه حکیمیه دستگیر و یک قبضه سلاح کمری به همراه ۴۰ عدد فشنگ جنگی را از وی کشف و ضبط کردند.

موقوفه‌ای افزود: این فرد که در یکی از شرکت های خصوصی طرف قرارداد شرکت راه آهن مشغول به کار بوده است، در اظهارات اولیه خود انگیزه خود از به قتل رساندن صاحبکار سابقش را اخراج از کار و همچنین انگیزه خود از به قتل رساندن نامادری‌اش را دخالت‌ها و اذیت‌های او اعلام  کرد.

به گفته وی، تحقیقات تکمیلی از سوی پلیس در این زمینه در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا