نماد سایت کافه نیوز

انتقاد تند روزنامه اصولگرا به نوروزی نماینده مجلس

انتقاد تند روزنامه اصولگرا به نوروزی نماینده مجلس: بار اول نیست که از این حرفها می زنی/ وقتی می گویی مصاحبه من جعلی است یعنی معنای”جعل” را هم نمی دانی

روزنامه جوان نوشت:
یک اظهارنظر از حسن نوروزی، نماینده مجلس در مورد دادگاه کذایی انگلیسی در مورد وقایع آبان ۹۸ طی روزهای اخیر جنجال‌هایی را ایجاد کرد.

او در پایان صحبت‌هایش می‌گوید که «شوخی کردم»! شوخی با چنین ادبیاتی در موضوعی که دو سال است عملیات روانی و رسانه‌ای و سیاسی غرب و رسانه‌های فارسی زبان غربی بر آن متمرکز شده تا هزار و یک دروغ نامربوط را به جمهوری اسلامی بچسباند؟ آیا این شوخی هم بخشی از این چسب نخواهد شد؟!

او در مورد اظهاراتش پیرامون آبان ۹۸ توضیحاتی ارائه کرده و آن گفتگو را جعلی و کار منافقین دانسته که البته، چون قبول دارد آن جملات را گفته، به نظر می‌رسد معنای «جعلی» را نمی‌داند! بماند که همان توضیحات علیه انگلیس هم اشتباهات متعدد دارد! خبرنگار را جعلی و منافق می‌خواند. اما چرا باید با رسانه‌های ضد ایرانی مصاحبه کند؟!

این حجم از جنجال آفرینی از کسی که «نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس» است و انتظار بیشتری از او برای دقیق و حقوقی بودن می‌رود، عجیب نیست؟

کافه نیوز را در در شبکه های اجتمایی دنبال کنید
cafehnews.ir
t.me/cafehnewsir
www.aparat.com/cafehnews.ir
instagram.com/cafehnews.ir
By: via cafehnews.ir

خروج از نسخه موبایل